Skip links

Tarieven

We zijn hier om al uw vragen te beantwoorden.

Tarieven van verschillende pakketten

Eenvoudige prijsoplossingen voor iedereen.

Basispakket

300

EENMALIG

  • Welkom setup/message
  • 1-5 Growth Tool objecten
  • 1-5 Keywords
  • Customer service intro of aanbiedingen
  • Maandelijkse beheer mogelijk (optioneel)
Selecteer pakket

Standaardpakket

600

EENMALIG

  • Welkom setup/message
  • 1-5 Growth Tool objecten
  • 1-5 Keywords
  • Tot 5 Ref URL & JSON Growth Tool + intro flows
  • Lead generation: Google Sheet integration
  • Customer service intro of aanbiedingen
  • Maandelijkse beheer mogelijk (optioneel)
Selecteer pakket
Veel Gestelde Vragen Over Onze Tarieven

Tarieven

We zijn een gepassioneerd team van probleemoplossers en we houden van wat we doen. We helpen en adviseren u op het gebied van chatbots en zijn er trots op betaalbare oplossingen te kunnen bieden voor alle soorten bedrijven.

Een van de eerste berichten die u in chatbot wilt instellen, is uw welkomstbericht. Dit is precies hoe het klinkt: het is het allereerste bericht dat uw contacten ontvangen wanneer ze met u communiceren in Facebook Messenger.

Ze ontvangen alleen een welkomstbericht als ze het gesprek met de pagina starten via privéberichten, wat betekent dat ze eerst op ‘Bericht verzenden’ op uw openbare pagina klikken en vervolgens op de knop ‘Aan de slag’ klikken. Aan de slag is een automatische knop van Facebook en verplicht voor alle chatbots:

Hoe kunt u het welkomstbericht in uw bot gebruiken?
De mogelijkheden voor uw welkomstbericht zijn eindeloos. ManyChat heeft de mogelijkheid om knoppen, lijsten, afbeeldingen, video’s, audio en nog veel meer toe te voegen.

We maken voor u de standaard welkomstbericht zodat u direct aan de slag kunt met uw chatbot.

Verschillende manieren om uw publiek te laten groeien.

  • Insluitbare widgets
  • Overlay-widgets
  • Selectievakje Growth Tool
  • Customer Chat Growth Tool
  • Landing Pagina
  • QR-code Growth Tool
  • Facebook Reacties Growth Tool
  • API- Growth Tool
  • ClickFunnels Growth Tool
  • Shopify Growth Tool
  • WordPress Growth Tool
  • En nog veel meer..

Keywords oftewel trefwoorden zijn een geweldige manier om gesprekken binnen uw bot te automatiseren en in contact te blijven met uw contacten!

Er zijn 5 regels die wij kunnen instellen voor een keyword:

  1. Bericht is regel: is eigenlijk heel streng regel. Als er extra woorden, letters of symbolen zijn, wordt het automatische bericht niet geactiveerd. De bot zal “Hallo”, “HALLO” en “hallo” op dezelfde manier herkennen, aangezien trefwoorden niet hoofdlettergevoelig zijn.
  2. Bericht Bevat: de meer flexibele optie.
    Met deze regel kan de bot het trefwoord in een zin herkennen. Als het trefwoord bijvoorbeeld is ingesteld op “Hallo” en een contactbericht “Hallo, stuur me meer informatie”, wordt het geautomatiseerde bericht nog steeds geactiveerd.
  3. Bericht bevat het hele woord: blijf in dezelfde context met de contactpersoon.
    Stel u voor dat wij een regel “Bericht bevat Leuk” maken en een bericht toevoegen, zeg, “Blij dat je het leuk vindt!” ernaar toe. Maar wat gebeurt er als de berichten van een contactpersoon “niet leuk vinden”? Correct, hetzelfde “Blij dat je het leuk vindt!” bericht wordt geactiveerd! En dit is waar de regel echt krachtig wordt – de bot zal woorden als “hallo” en “binnen” onderscheiden en zal niet hetzelfde geautomatiseerde antwoord sturen.
  4. Bericht begint met: een slimme manier om veelvoorkomende vragen te automatiseren.
    Deze regel vereist letterlijk dat het trefwoord aan het begin van het bericht van de contactpersoon wordt geplaatst, zodat het geautomatiseerde bericht van uw bot kan worden geactiveerd. Stel u voor dat wij een regel maken waarbij als iemand “kan je” aan het begin van een zin typt, er een menu met opties verschijnt als een automatisch antwoord!
  5. Bericht is Thumbs Up: de regel spreekt voor zich! Het automatische bericht wordt geactiveerd als een contact een Like stuurt aangeboden door Messenger. OPMERKING: de regel werkt niet met Thumbs Up-emoji.

‘Messenger Ref URL’ biedt een gemakkelijke manier om contacten zonder enige moeite door te sturen naar uw pagina Messenger. Voeg gewoon een gegenereerde URL toe op een plaats die het meest zichtbaar is, zoals uw e-mailnieuwsbrief. Facebook-gebruikers ontvangen uw opt-in-bericht elke keer dat ze op de link klikken.

De Facebook Ads JSON Growth Tool stuurt leads van Facebook Ads naar Messenger, waar u gesprekken  kunt automatiseren. Het is een gemakkelijke manier om snel veel nieuwe klanten aan te trekken.

Met de JSON Growth Tool kunt u Facebook-advertenties maken die, wanneer erop wordt geklikt, contacten en klanten naar Messenger en uw chatbot sturen.

Voor deze methode moet u advertenties maken in Ad Manager van Facebook.

We zullen verschillende methoden die beschikbaar zijn gebruiken om uw lijst van leads te laten groeien.

ONT: Facebook erkent dat bestaande berichttags niet van toepassing zijn op elke situatie waarin Messenger-communicatie nuttig is voor uw contacten. Om deze kloof te dichten, introduceerden ze de eenmalige melding (OTN), waarmee u berichten naar contacten langer dan 24 uur kunt sturen, zolang ze u expliciete toestemming geven.

Email: Goed nieuws – u kunt nu rechtstreeks via uw chatbot een e-mail naar uw contactpersoon sturen!

Met Zapier kunt u uw chatbot verbinden met Google Spreadsheets, Slack, MailChimp, ActiveCampaign en 750+ andere apps. Dit geeft u onbeperkte mogelijkheden om ons omni-channel marketingplatform te gebruiken samen met uw favoriete CRM- en e-mailmarketingdiensten:

  • Voeg een lead toe aan uw CRM wanneer u een nieuw contact krijgt in uw chatbot.
  • Vraag een contactpersoon om een e-mail / telefoonnummer in de chatbot en voeg deze toe aan uw e-mailmarketingservice / CRM.
  • Registreer contacten voor een webinar met 1 tik en nog veel meer.

Er zijn verschillende types flows om mee te starten.

We kunnen dan voor u de volgende flows bouwen:

  • Customer service
  • Intro of aanbiedingen

Om uw chatbot te laten groeien, moet hij beheerd worden. Hoeveel wekelijkse berichten moet u sturen? Wij beheren al deze details voor u en helpen u uw chatbot te laten groeien.

Als u  waardevolle veranderingen aan uw chatbot wilt aanbrengen, maar er niet de hoge prijs van elke opdracht voor wilt betalen. Wij bieden maandelijkse beheerpakketten aan.

U beheert een chatbot niet meer in uw eentje. Wij zijn er om u te helpen, wij doen het zware werk terwijl u concentreert op uw core business.

Dit pakket is dus optioneel. U kunt voor kiezen om dit maandelijks pakket af te nemen of per aanpassing (die we dan van te voren met u afstemmen) betalen.

Nee, u dient ze elk platform apart afnemen. Wilt u Messenger & Instagram of WhatsApp afnemen, dan krijgt u aantrekkelijke kortingen.

Online hulp.

U kunt nu het meest geavanceerde online platform uitproberen om elke vraag beantwoord te krijgen – chatbot. U kunt het 24/7 alles vragen over onze tarieven, en weten dat u altijd een kwaliteitsantwoord krijgt.

Start een chat

De chatbot is uw beste vriend. Vraag wat u wilt over onze tarieven, krijg wat u nodig hebt.

Messenger Chatbot

Stuur een bericht

Toch maar mailen? Dat kan natuurlijk. We nemen uw bericht zo snel mogelijk in behandeling.

info@chatsbot.nl

Contactformulier

Stel uw vragen via ons contactformulier en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Contact opnemen

👋 Zeg hallohellobonjourhola

We zijn hier om al uw vragen te beantwoorden.

    Vraag een offerte aan

    Of via het onderstaande formulier

      🍪 Deze website maakt gebruik van cookies om uw webervaring te verbeteren.

      Waar mee kunnen wij u van dienst zijn?

        Vraag uw pakket aan

        Of via het onderstaande formulier